کد خبر: 1217041
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
آقای عبدی! منتقد شما قطعاً با این ماشین سازمانی به‌اندازه شما آشنا نیست. هرچند واضح است که آقای عبدی این استعاره را که اول‌بار رفیقشان به کار برد و نوشت همه اعضای حزب مجاهدین انقلاب در یک فولکس‌واگن هم جا نمی‌شوند، به آن فولکس‌های قورباغه‌ای ۷۰ سال پیش گرفته است. اگر برای خودش مدرن‌شدن و نو شدنی قائل بود می‌دانست که فولکس‌های مدل جدید دیگر موتورشان در صندوق عقب نیست. 

جوان آنلاین: آقای عباس عبدی در واکنش به یکی از نوشته‌های روزنامه جوان که در آن نوشته شده «اصلاحات مرده است و عبدی و حجاریان در صندوق عقب فولکس واگن هستند»، خودش و رفیق نازی آبادی‌اش را یک‌تنه کل «اصلاحات» فرض کرده است و (با چاشنی عصبانیت) نوشته است: «ما مرده و شما زنده! وای به حال زنده که چشمش به مرده است از قبر بیاید برای آنان رأی جمع کند»! 

اولاً شاهد مرگ اصلاحات (و نه یک شخص) همان است که خود آقای عبدی چندین بار در چند سال اخیر گفته است اصلاح‌طلبان پایگاه اجتماعی ندارند، زیرا وعده‌هایی که دادند مثل برجام، عملی نشد. ثانیاً اکنون چند حزب قدیمی اصلاح‌طلبان راه خود را از تشکیلات جبهه اصلاح‌طلبی جدا کرده‌اند، با این ادعا که اکثریت‌مطلق و احزاب با اهمیت، ما هستیم و نباید تصمیمات جبهه را یکی‌دو نفر مثل تشکیلات استالینی بگیرند و بقیه را مجبور به اطاعت محض کنند. حالا با این حساب، آقای عبدی چطور خودش و چند رفیقش را کل اصلاحات می‌داند و چطور فکر می‌کند می‌تواند برای نظام رأی جمع کند؟! اگر رأی‌جمع‌کن هستید برای خودتان جمع کنید. در انتخابات قبلی شما همتی را داشتید و رهبر اصلاحات هم بیانیه داد و از او حمایت کرد ولی وقتی رأی نیاوردید گفتید این نامزد ما نبود و ما شرکت نداشتیم. در این انتخابات هم که اکثریت اصلاح‌طلبان راه خود را از چند فرد رادیکال (اما رسانه‌ای و تبلیغاتی) این جبهه جدا کرده‌اند، آقای عبدی با حمله و توهین به آنها، می‌گوید آن‌ها نقد (امثال من) را نمی‌شنوند و مثل ضبط‌صوت فقط حرف خود را می‌زنند. معلوم می‌شود که در چارچوب ذهنی کسی مثل ایشان بقیه چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا باید در خانه ایشان بنشینند و ببینند درباره اقتصاد و جامعه و سیاست و مسائل نظامی و بین‌الملل و هر تخصص دیگر بشری ایشان چه حرفی برای گفتن دارد. البته این سزای اصلاح‌طلبانی است که ایشان را به‌قدرکافی باد کردند و حالا در مرحله خالی‌شدن باد توهمات، گرفتار این تندباد‌ها می‌شوند. 

آقای عبدی همچنین اشتباه روزنامه جوان درباره اینکه «عقب فولکس واگن، موتور است نه صندوق» را به رخ کشیده! بله فولکس‌واگن ماشین سازمانی شماست و با عقب و جلوی آن آشنا هستید! منتقد شما قطعاً با این ماشین سازمانی به‌اندازه شما آشنا نیست. هرچند واضح است که آقای عبدی این استعاره را که اول‌بار رفیقشان به کار برد و نوشت همه اعضای حزب مجاهدین انقلاب در یک فولکس‌واگن هم جا نمی‌شوند، به آن فولکس‌های قورباغه‌ای ۷۰ سال پیش گرفته است. اگر برای خودش مدرن‌شدن و نو شدنی قائل بود می‌دانست که فولکس‌های مدل جدید دیگر موتورشان در صندوق عقب نیست. 

اما درباره مرگ اصلاح‌طلبی به‌جای اینکه ایشان خود را کل اصلاحات بداند و گمان کند دیگران به او برای مشارکت دل بسته‌اند، بهتر است بیانیه ۱۱۰ نفر را که موجب عصبانیت او شد، یک‌بار دیگر بخواند و عبرت بگیرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعید
|
United States of America
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
0
0
مبارک باشه
سمیه
|
United States of America
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
0
0
احسنت به شما که از بطن جامعه خود بی خبرید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار